IEX

beertjes likken de pootjes

7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
speedy0070
0
Ze zeggen dat we in een bearmarkt terecht zijn gekomen, ik zou het noemen een crash markt!! Ziet er echt niet gezond uit. Wat velen vergeten is... dat er heel wat aandeeltjes zijn gekocht met geleend geld. Ten tweede dat alle prijzen door het dak vliegen en mensen dus minder kopen. Minder koopgedrag geeft dus minder winst!! Dat mag duidelijk zijn. Weet u nog?? Al dat helicoptergeld? en de beurzen maar omhoog. Minder verkoop is minder produktie dus mensen op straat. En opletten want het balletje sneeuw begint nog maar net de berg af te rollen en de sterren kletteren naar beneden als meteorieten.
Grote brookerhuizen hebben een berg geld uitgeleend aan mensen om aandelen te kopen. En als ze niet meer aan de verplichtingen kunnen doen? Is echt het hek van de dam dat mag duidelijk zijn. De grote hamvraag is: Hoelang gaat de bearmarkt duren? Moeten we effe terugkijken in de geschiedenis waar de langste bearmarkt ja 3 jaar duurde. Op basis van de verdere rente verhogingen komen velen in grote problemen met hun kredieten zoals hypotheken, persoonlijke kredieten en dus de kredieten uitgegeven voor aandelen. Wat dus op grote schaal de huizen markt en de vastgoed sector dus de nek om doet. Ook de autoindustrie zal een flinke mep krijgen. De cripto wereld staat al op zijn kop en zal nog veel verder stuiteren.
De bitcoin zal smelten als een balletje sneeuw voor de zon.Zet ik alle cijfertjes op een rij komt er echt een brutaal resultaat op tafel met een AEX terug naar de 440!!! Dat zou in houden 47% onder de alltime high.Berekening gemaakt op 19 juni 2022.Dus maak de broeksriem meer goed vast zoek een degelijke stoel op en zie toe hoe hier de beertjes tekeer gaan. Want er is geen houden meer aan. Was volgens de wereld een slimme zet al het helicoptergeld, maar de harde waarheid is dus echt iets anders. Zelf zit ik al lang cash hoor dus geen vuiltje aan de lucht. Maar dat is voor velen dus heel anders. Sterkte allemaal en zeeeer goed opletten niet alleen voor je geld maar ook voor je baan.
Happy
0
Helemaal mee eens, op een detail na. Het is nog geen crash maar een correctie op skyhigh gestegen koersen. De crash moet nog komen.
speedy0070
0
Inderdaad Happy, de crash moet nog komen, de correctie gaat nog verder hoor. Bekijk het dividend van een aandeel doe max 13 maal het dividend en dat moet de werkelijke koers zijn. alles daar boven is overwaardering. Is eigenlijk heel makkelijk. Als je over investeren wilt spreken ja toch? Doe je dit met alle aandelen dan kom je tot een verbazend resultaat. Dus... omlaag met de hap. Gewoon effe nuchter blijven.
Succes hoor.
speedy0070
0
Voordat ik het vergeet: "Hoelang duurt dit keer de bearmarkt?" Nou mensen dat is echt om te huiveren want volgens onze berekening gaat dit feestje van de beren tussen de 2 en 2 en half jaar duren, moest rusland rare dingen gaan doen zoals hitler destijds deed verkrijgt men een crash waar alles met 90 tot 95% verdampt.
is echt om te huiveren. En.... ik zeg altijd maar: "Een gewaarschuwd mens moet later niet janken. Ander medeverhaal voor mensen die Putin niet kennen: "Opletten met deze knul, want is echt een doordouwer die kost wat kost zijn doel wil bereiken. vergelijkbaar met Hitler! Dus... de kous is nog niet af. Er kunnen ernstige gevolgen boven ons hoofd hangen waar niemand is op berekend. Putin heeft laten zien dat hij jaren lang de wereld heeft voorgelogen om vredelievend te zijn, en dat hij echt niet afschrikt om de strijd aan te gaan. Om het maar in het kort te vertellen. is echt te gek voor woorden dat gekken als deze man president kunnen zijn, wat gewoon volksverraad is.
speedy0070
0
OPLETTEN VOOR DE BITCOIN FANS!!!! Margin call
Three Arrows Capital kreeg afgelopen weekend een door velen gevreesd telefoontje: een margin call. Een partij die bij velen mogelijk niet bekend is, maar Three Arrows geldt als een prominent crypto hedge fund. Allicht beter: gold, want het hedge fund was niet bij machte te voldoen aan de eis tot extra collateral.

Het vanuit Singapore opererende hedge fund behoort tot de grootste en meest actieve crypto hedge funds en dat juist Three Arrows niet kon voldoen aan de margin call is daarmee des te pijnlijker.

Bitcoin zakte afgelopen weekend door het ijs en dook royaal onder de $20k!!
En geloof me of niet maar velen gaan een telefoontje krijgen voor zijn margin call omdat niet alleen Three Arrows Capital in deze positie terecht kwam.
Bitcoin is oud ijzer waar je moeilijk van af komt. U bent geadviseerd!!! Dus niet huilen daarna. Succes voor iedereen.
speedy0070
0
vandaag een kleine stijging 21/06/22, of het intreden van een 'dead cat bounce': een stuiter gevolgd door een verdere daling. Biden probeert de gemoederen te sussen maar dat zal van korte duur zijn.
speedy0070
0
FED en ECB reageren nauwelijks en veel te laat. 0.75% is een lachertje en moet zeker 1.5% hoger of tot zelfs 2.5% Derde kwartaal begint gewoon weer in het rood op de beurs dus niks nieuws. Amerikaanse en europese industrie krimpt nou en die zal nog veel meer krimpen hoor. Met duizelinge prijzen zal de consument simpelweg minder kopen. (Mag duidelijk wezen) Dat techaandelen klappen krijgen verwonderd mij echt niet want deze zijn super overgewaardeerd of wist u nog niet wat een KW waarde is? En de belachelijke dividendjes die ze betalen. op basis van KW kunnen ze makkelijk nog eens 70% dalen. Maak je borst maar nat voor de recessie en ik vrees dat het zoiets word als in de jaren dertig.
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Aanmelden | Inloggen