IEX

TA: Potentiële dubbele bodem

14 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
NewKidInTown
0
TA: Potentiële dubbele bodem

Suggestie voor de titel van vandaag:

TA: Potentiële lagere top

AEX 522,63
DJIA 24.496
Nikkei -1,65%
[verwijderd]
0
als ik het nie dacht down. allemaal omdat adviseur weg is van trump, gam longs die niet geraakt konden worden maandag.
Subtropical
0
[verwijderd]
0

dax 12k lastig, 13k moeilijk nog dit jaar, men wist al meer dus eind januari,. ik ahd nog 2% nodig, of ze mij dooir haddden.
[verwijderd]
0
Oei dat ziet er nog lekkerder uit dan toen ik ging slapen ;-)
En ik zie dat Trump N-K weer een sanctie wil geven, net nu KJU een beetje een soort van lief wilde zijn dus schop maar weer door elkaar dat sentiment.
Wat een vent die Trump.
Bertussie
0
[verwijderd]
0
quote:

Bertussie schreef op 7 maart 2018 07:21:

We dalen toch niet omdat die Cohn opstapt die tegen de importheffing is ???
tuurlijk wel.
vandaag ga je 518 zien :-)
[verwijderd]
0
Zo... Jongens en meisjes...
Tuurlijk... Iedereen zit short zegt men hier... Allemaal achteraf...

Gisteren heledag mij zeik zit te nemen en in de avond bij bijna sluiting beurs short gegaan zeggen...omdat beurzen voor hun ogen gezakt zijn... Kinderachtig...sommigen hier echt beneden alle niveau...

Fundbuster
0
quote:

Bertussie schreef op 7 maart 2018 07:21:

We dalen toch niet omdat die Cohn opstapt die tegen de importheffing is ???
Ik denk van wel. Maar het kern-item is denk ik niet in de eerste plaats een handelsoorlog. Dit draait vooral om hoeveel vetrouwen de Amerikanen zelf nog hebben in hun regering. De draaideur in het Witte Huis loopt heet en er gaan geruchten dat Trump steeds labieler wordt.
In Holland stond een Huis...
0
quote:

-EriC- schreef op 7 maart 2018 07:12:

Oei dat ziet er nog lekkerder uit dan toen ik ging slapen ;-)
En ik zie dat Trump N-K weer een sanctie wil geven, net nu KJU een beetje een soort van lief wilde zijn dus schop maar weer door elkaar dat sentiment.
Wat een vent die Trump.
Ik denk dat deze Olifant van de Porceleinkast nog wel eens..

Met een Inside Job te maken kan krijgen..

Ooh Btw..

You're fired! ;)
[verwijderd]
1
quote:

Pakka schreef op 7 maart 2018 07:44:

Zo... Jongens en meisjes...
Tuurlijk... Iedereen zit short zegt men hier... Allemaal achteraf...

Gisteren heledag mij zeik zit te nemen en in de avond bij bijna sluiting beurs short gegaan zeggen...omdat beurzen voor hun ogen gezakt zijn... Kinderachtig...sommigen hier echt beneden alle niveau...

Ik zit niet short en tot 22:00 uur gisterenavond zag het er allemaal prima uit voor de DAX. Die stond toen op 12.150. Jij wist dat Gary Cohn zou opstappen? Anders hadden de indices nu allemaal hoger geopend in Europa. In mijn ogen heb je hiermee geluk gehad.

Wat in ieder geval duidelijk is, is dat een TA hier niets mee te maken heeft. Het is puur sentiment wat de beurs drijft. Die "verhaaltjes" zijn vaak patronen die er niet zijn en altijd achteraf.

Succes vandaag Pakka, je hebt in ieder geval een mooie plus te pakken vandaag.
Bertussie
0
quote:

Daxxer® schreef op 7 maart 2018 07:58:

[...]
Ik zit niet short en tot 22:00 uur gisterenavond zag het er allemaal prima uit voor de DAX. Die stond toen op 12.150. Jij wist dat Gary Cohn zou opstappen? Anders hadden de indices nu allemaal hoger geopend in Europa. In mijn ogen heb je hiermee geluk gehad.

Wat in ieder geval duidelijk is, is dat een TA hier niets mee te maken heeft. Het is puur sentiment wat de beurs drijft. Die "verhaaltjes" zijn vaak patronen die er niet zijn en altijd achteraf.

Succes vandaag Pakka, je hebt in ieder geval een mooie plus te pakken vandaag.
Precies !
ONN
0
quote:

Call me Put schreef op 7 maart 2018 01:34:

Spring er gelijk weer in, orders al ingevoerd,hou de futs in de gaten.
Wekker zetten om 8;00.
Heb je de knop bevestigen al ingedrukt ? ;-)
14 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Aanmelden | Inloggen