IEX

BitcoinVandaag: Volle bak

12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
BeLikeWatahh
0
Heerlijk cynisch over de bitcoin. Iemand heeft de spreekwoordelijke boot gemist. Het is nog niet te laat om in te stappen A.J.;)
jiggle48
0
Bitcoin door de 10.000 USD. Leuk voor diegenen die eerder bitcoins kochten. Mij verbaasd het dat niemand zich afvraagd waar alle euro’s en dollars zijn gebleven en al zouden ze al ergens in een oude sok liggen, de som is in hoge mate ontoereikend, als men massaal zijn of haar bitcoins omwisseld voor valuta waar je bij de bakker brood mee kan kopen.
Arend Jan
0
Op 100 en 1000 dacht ik ook al dat ik te laat was :-)
Veel plezier er mee en feli's als je er dikke knaken mee verdient. Alleen niet gaan janken en anderen de schuld geven, mocht je mss in drie tikken een extra hypotheek op je huis moeten nemen #Swissfrancpeg

AJee
[verwijderd]
0
quote:

jiggle48 schreef op 29 november 2017 10:49:

Bitcoin door de 10.000 USD. Leuk voor diegenen die eerder bitcoins kochten. Mij verbaasd het dat niemand zich afvraagd waar alle euro’s en dollars zijn gebleven en al zouden ze al ergens in een oude sok liggen, de som is in hoge mate ontoereikend, als men massaal zijn of haar bitcoins omwisseld voor valuta waar je bij de bakker brood mee kan kopen.
DE euro's en dollars zullen steeds meer omgeruild worden voor crypto's

devaluatie staat voor de deur
[verwijderd]
0
quote:

Arend Jan schreef op 29 november 2017 11:03:

Op 100 en 1000 dacht ik ook al dat ik te laat was :-)
Veel plezier er mee en feli's als je er dikke knaken mee verdient. Alleen niet gaan janken en anderen de schuld geven, mocht je mss in drie tikken een extra hypotheek op je huis moeten nemen #Swissfrancpeg

AJee
Kan mijn huis nu aflossen ArendJan,..haha, maar blijft lastig om te verkopen. Ik hou ze vast.

Wat is jou idee over de parabolische deellijnen van bovenstaande grafiek? Ben benieuwd
don55555
1
bitcoin is gestart als oplichting en is nu een eigen leven gaan leiden. Arend Jan, wanneer nodig je me nu eens uit voor een biertje zodat ik het allemaal kan uitleggen en bewijzen en IEX kan ophouden met het impliciet bevorderen van deze oplichting (want jij bent wel kritisch, maar IEX doet heerlijk mee met het behandelen van de bitcoin alsof het een gewoon product is).
Sven12345
0
quote:

don55555 schreef op 29 november 2017 11:53:

bitcoin is gestart als oplichting en is nu een eigen leven gaan leiden. Arend Jan, wanneer nodig je me nu eens uit voor een biertje zodat ik het allemaal kan uitleggen en bewijzen en IEX kan ophouden met het impliciet bevorderen van deze oplichting (want jij bent wel kritisch, maar IEX doet heerlijk mee met het behandelen van de bitcoin alsof het een gewoon product is).
Arend Jan gaat met z'n tijd mee zou jij ook is moeten doen.
BeLikeWatahh
0
quote:

Arend Jan schreef op 29 november 2017 11:03:

Op 100 en 1000 dacht ik ook al dat ik te laat was :-)
Veel plezier er mee en feli's als je er dikke knaken mee verdient. Alleen niet gaan janken en anderen de schuld geven, mocht je mss in drie tikken een extra hypotheek op je huis moeten nemen #Swissfrancpeg

AJee
Niemand zou moeten beleggen met geld dat die niet kan missen, dat geldt al helemaal voor het beleggen/speculeren in bitcoin.:)
Espanjolles
0
Ik ben dat bitcoin eigenlijk een beetje zat. Prachtig die verhalen van zoveel winst etc want ik gun het iedereen met harte en tuurlijk denk ik wel eens; "had ik maar". Maar dat het telkens in het nieuws is pff om moe van te worden. Elke website die ik bezoek zie ik wel iets van bitcoin dit en dat. Sla de krant open, bitcoin dit en dat. En nu zie ik ook nog eens dat IEX al een tijdje een bitcoin-kopje heeft (Zelfs naast "home" nog eerder dan actueel!!!, Het kopje "Bitcoin" dat zou op zijn minst toch naast beurspel horen ;-) ). En nu valt me zojuist op dat er een realtime koers is toegevoegd. Het is allemaal clickbait.
Waarom is er eigenlijk gekozen voor bitcoin? en niet een van die andere coins (het antwoord laat zich natuurlijk makkelijk raden, maar toch?)
[verwijderd]
0
Half 2018 Bitcoin futures Nasdaq, word nu eindelijk serieus.

Vanwaar alle negativiteit een hele kopen is idd duur maar een tiende of kleiner kan nog steeds.

John mcafee voorspelt een waarde van 1000000 dollar in 2020. Anders eet hij zijn eigen dick op haha.

ik denk dat hij er naast zit het word 500000
12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Aanmelden | Inloggen