IEX

Slotcall: Mañana

7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Machiavelli
2
[Modbreak IEX]: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
IJpenbroek
0
"Spanje doet overigens niet mee met de rally vandaag" Nee, dank je de koekoek, er staat voor komende zondag een bindend referendum over de onafhankelijkheid van Catalonië gepland. Als daar in (grote) meerderheid ja tegen wordt gezegd verklaren ze binnen 48 uur onafhankelijk, dan heb je de poppen aan het dansen. Niet alleen in Spanje maar in de gehele EU.
Vorige week m'n aandelen Red Electrica uit voorzorg maar van de hand gedaan.
gva380
0
RELX stijgt ook redelijk, toch vreemd dat gisteren de uitgevers fors onder druk stonden en vandaag in de top van de stijgers zijn terug te vinden. De beurs verbaast mij steeds meer met deze raadselachtige koersbewegingen of mis ik iets.
Frankrijker
0
quote:

Aphrodite01 schreef op 28 september 2017 18:35:

PostNl heeft een mindere dag? 6 honderdste van een procent gaat er af. Het vermelden waard? Wat een waardeloze opmerking!
Toen het deze week steeg met 2% en het de grootste stijger was schreef je er niks over.
Verder ga ik je columns maar negeren want de toegevoegde waarde is ni(c)ks!
Je hebt helemaal gelijk, kom op Nick, bewijs het tegendeel!
[verwijderd]
0
Unibail zakt vanwege de rentes.
gaat heel ergens anders om.
eigenlijk gaat het helemaal nergens meer over daar.
straks dividend nog hoger dan de koers hahaha
ze zijn gek geworden daar.
ff_relativeren
0
Hedge Fund in Londen zet in op volledig computergestuurde beurshandel ;

"The difference between machine learning and traditional quant is that with the newer technology, the computers do not need to be told what and how to trade — they find patterns themselves and put their own buy and sell orders on accordingly"

bron : www.cnbc.com/2017/09/28/man-group-one... .

7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Aanmelden | Inloggen