IEX

Kopen/Verkopen werkt niet

18 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Dthissen
0
Is er een probleem met de site van het beursspel?
Zodra ik iets probeer te verkopen/aankopen krijg ik een foutmelding:

Deze pagina kan tijdelijk niet worden getoond.

500 Internal Server Error - Onze excuses...

Geachte bezoeker,

Er is helaas iets misgegaan.
We werken hard om het probleem te herstellen. Momenteel kunt u even geen gebruik van de site maken. Probeert u het later nog eens.

Met vriendelijke groet,

Team IEX.nl
[verwijderd]
0
Beste Dthissen,

Wij zijn gisteren van database gewijzigd. Dit heeft tijdelijk voor problemen gezorgd, waardoor u onder andere niet kon handelen in het beursspel van IEX. Inmiddels is dit weer mogelijk.

[verwijderd]
0
Beste,

Hetzelfde probleem treedt nu al dagen op bij mijn aandelen Pharming, die ik al een hele tijd wil verkopen voor het te laat is!!!

Hulp zou prettig zijn,

Hartelijks,

Joran van Heyningen
0
Beste phil-free,

Er zijn inderdaad wat problemen met het beursspel geweest de afgelopen dagen. We hopen dit echter snel opgelost te hebben. Zou u het morgen nog een keer kunnen proberen? Ik zie momenteel namelijk ook geen orders staan bij uw portefeuille die nog uitgevoerd kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
J. van Heyningen
[verwijderd]
0
Goedemiddag,

Vraagje, is het ook mogelijk om aziatische aandelen te beheren in je Portefeuille?
Heb bv sony corporation aandelen gekocht, echter wordt er geen koers aangegeven en staat er bij rendement (infinty%)...

Alvast bedankt!
Joran van Heyningen
0
Beste Fishb8,

Hoe heeft u de sony corporation aandelen geprobeerd aan te schaffen? Het is inderdaad niet mogelijk om in aziatische aandelen te handelen, dus dat is de reden dat het rendement infinity weergeeft. Indien u via www.iex.nl handelt in het beursspel wil ik u vragen dit in de toekomst via beursspel.iex.nl te doen. U kunt hier met dezelfde gegevens inloggen. Het beursspel is nog niet helemaal goed geïntegreerd in www.IEX.nl en dit kan de reden van de errors zijn.

Met vriendelijke groet,
Joran | IEX support
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Hallo, ik heb eenzelfde probleem met de KPN aandelen. Ik heb ze voor het weekeind terug gekocht (was3000 stuks short gegaan) maar de transactie was vandaag nog niet afgehandeld en is zelfs 4% gestegen. Hierdoor ben ik aardig gedaald.
Is er een reden dat de transactie niet afgehandeld werd?

Met vriendelijke groet,

Nick
Joran van Heyningen
0
Beste Nick,

Ik kan helaas niet terughalen wat er precies fout gegaan is met de transactie. Het zou kunnen dat er een storing was, waardoor het heel lang geduurd heeft voordat transacties doorgevoerd werden of dat ze zelfs helemaal niet doorgevoerd zijn.
Een andere reden zou kunnen zijn dat door uw order uw positie in KPN meer dan 25% van de totale waarde van uw portefeuille zou zijn, wat volgens de regels niet toegestaan is.

Met vriendelijke groet,
Joran
[verwijderd]
0
Qaz
0
Moods
0
Vanaf het afgelopen weekend werkt kopen en verkopen al niet bij mij.

Wat is er loos, kan iemand van IEX vertellen of dat nog gaat veranderen.

Met vriendelijke groet.
Rob
Moods
0
Beste forummoderator

Werkt het spel niet meer?

14-03-2018

Ik hoop graag van U te horen.

Met vriendelijke groet.
Rob
frees
0
18 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Aanmelden | Inloggen